ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:22




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Verleid in haar dromen
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:02 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Leuk boek, maar niet geweldig. Zij is wat verlegenachtig, al doet ze haar best om af en toe tekeer te gaan. Angel komt gewoon nergens echt lekker uit de verf en dat is jammer, want ik had (gezien de tekst op de achterflap) zulke hoge verwachtingen van hem. Haar timideheid ten opzichte van haar dominante moeder vond ik een storende factor. Op zich heeft het boek een leuk plot en het is natuurlijk geschreven door een geweldige schrijfster, dus is het, zoals gezegd, wel een leuk boek, maar niet geweldig.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 03-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------

Och, wat leuk! Dit was mijn allereerste historische roman en ik heb er zozeer van genoten dat ik ze nooit meer neer heb kunnen leggen! Toen was ie geweldig en nu heb ik al wel wat leukere gelezen maar toch nog steeds:

Mijn cijfer: 7,5

Sandra d.d. 27-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het was een poosje geleden dat ik een boek over Amerika en revolverhelden heb gelezen. Maar het weer zeker de moeite waard!!
Cassie staat haar mannetje, dus dat is al goed. Angel (heerlijke naam voor zo'n vent) lijkt zoetsappig, maar het past helemaal bij hem, ik was er ook erg tevreden over dat het ook zijn echte naam blijkt te zijn.
Ik heb het boek in één keer uitgelezen, omdat er gewoonweg genoeg in gebeurt, en dat is wel erg lekker lezen.
Het is toch wel moeilijk af en toe met die beoordelingen, want ik wil niet teveel zeggen, anders verklap ik dingen voor een ander.
Maar ik kan zeggen dat ik van dit boek heb genoten.

Mijn cijfer: 8,5

Realynn d.d. 11-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Oh, wat vond ik dit een leuk boek! Hier heb ik echt van genoten!
Op zich had het boek een nogal simpel verhaal maar dat stoorde mij helemaal niet. Lindsey heeft in dit boek veel leuke detais beschreven over de hoofdpersonen. Cassie vond ik een leuke heldin. Ze is echt een verschrikkelijke bemoeial maar dat maakte haar juist zo leuk! Ze raakte er wel steeds door in de problemen. Angel was in het begin echt een revolverheld die om niemand gaf ( dat dacht hij tenminste ) maar later in het verhaal ging hij echt zijn best doen om anderen te helpen.
De panter van Cassie vond ik misschien wel het leukste karakter in het boek! Ik vond het prachtig toen duidelijk werd dat dit dier het heerlijk vind om zijn tanden schoon te maken aan je voeten!
Angel vond dit minder grappig dan ik ben ik bang.
Er zat veel (vooral droge) humor in dit boek en daar hou ik wel van.
Kortom: een leuk ietwat simpel boek dat lekker wegleest!

Mijn cijfer: 8,5

Jilly d.d. 21-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik moet zeggen: wat een leuk boek! Ik heb er echt van genoten. Een goed verhaal dat heel vlot leest, met genoeg humor en leuke personages.

Alleen Cassies moeder vond ik in het begin nogal moeilijk doen, maar uiteindelijk draait ze wel bij. Angel vond ik een fantastische held. In het begin een echte revolverheld, maar uiteindelijk blijkt hij toch niet zo stoer te zijn als hij denkt.
En Cassie, de bemoeial die zich altijd in benarde situaties werkt, is een fantastische heldin.


Fienemien d.d. 09-09-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling