ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 21:59




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Zeg dat je van me houdt
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 16:01 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Gewoonlijk ben ik dol op Johanna Lindsey, maar dit boek was eerder om dol van te worden.
Het is zeer duidelijk dat het boek een deel (het laatste?) is van een serie. De hele familie en alle voorgaande verhalen worden in vogelvlucht behandeld (waardoor je eigenlijk alleen maar wenst dat je een van die andere boeken aan het lezen was in plaats van deze).
Het verhaal is gewoon niet leuk, er is niet veel dialoog en wat er is, is absoluut niet pittig. Er is niet heel veel plaats voor interactie tussen de twee hoofdrolspelers (want die hele familie moet tenslotte ook behandeld worden).
Zij is niet erg pittig, ook niet bijster slim en ik vond haar eerder een beetje zeurderig dan symphatiek.
Hij is wel leuk, maar erg onder de plak bij zijn vader en hij valt een beetje in het niet bij zijn ooms.
Niet echt veel humor, niet romantisch, niet veel erotiek, niet veel vuur (noch in de dialogen, noch in het verhaal).
Al met al trok het verhaal me om te beginnen al niet en werd mijn verwachting waargemaakt.

Mijn cijfer: 5

Petra d.d. 07-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond er ook niet veel aan en ik miste de andere delen. Dit boek is naar mijn mening de slechtste JL die ik gelezen heb. Ik heb absoluut betere boeken van haar gelezen.

Marsha d.d. 07-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een topboek van een topauteur! Met volle teugen heb ik genoten van dit boek.
De balans die in dit verhaal zit is ongelofelijk knap gedaan.
Zij, de eigenzinnige en assertieve Kelsey offert zichzelf op om haar familie van rampspoed te behoeden en bied zichzelf ter veiling als minnares voor onbepaalde tijd aan.
Hij, Derek een enorme losbol die niets moet hebben van de verstikking van een bestendige relatie.
Van meet van af aan zit de vaart in het verhaal. Het hele verhaal spreekt mij zeer aan. Het uitgangspunt is best origineel en het plot met al die vrouwen is gewoonweg bizar.
Er is ruim voldoende spanning, humor en een wat bijzondere interactie tussen de twee hoofdrolspelers.
Het is grappig hoe zij zich in bochten wringt en leugentjes verzint om haar omgeving van haar onverkwikkelijke situatie in het ongewisse te laten, zo zegt ze eens dat ze door Derek is ingehuurd om een vloek over iemand uit te spreken??!!
Nou, en over Derek kan ik kort zijn.... KLOONEN die hap!
Prachtig zoals hij zegt dat het jammer is dat Ashford (een zwaar geflipte gek) op deze aardkloot rond loopt en dat hij na zijn geboorte op de vuilnisbelt gegooid had moeten worden, om daarna en passant zijn vinger te breken, heerlijk toch zo’n rots in de branding.
De verschillende familieleden van hem zijn grandioos leuk en ik zou graag die andere boeken willen lezen.
Een minpunt was overigens wel dat er erg veel verwezen wordt naar personages die mogelijk? in andere boeken uit de serie van JL voorkomen. De nicht van die en daar de oom van en zijn broer is …. Af en toe zeer hinderlijk, maar het scheelde een paar bladzijden lezen.

Mijn cijfer: 8,5

Sammy d.d. 14-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook enorm genoten van deze HR! Een juweeltje!!!

Leila d.d. 14-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ook! Ik vond het vooral mooi hoe er werd geschreven hoe Derek van Kelsey ging houden....

Mina d.d. 14-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het is al een tijd geleden dat ik dit boek gelezen heb, maar ik weet nog wel dat ik er echt heel erg van genoten heb.

Annabel d.d. 14-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek vond ik heel leuk! Ik vond de heldin in dit verhaal echt geweldig! Ze was niet op haar mondje gevallen!

Jilly d.d. 14-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling