ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 23 apr 2024 22:29




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ster van de zee
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 23:31 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit boek valt wel onder de categorie HR, maar het is geen fictive roman zoals de meeste andere. Dit boek beschrijft namelijk het leven van Anne Bonny, de gevreesde vrouwelijke pirate van de Carabïen.
Echte grote romantische scènes moet je er niet in verwachten, het is eerder een beschrijving van haar toch wel harde leven. Je kan het niet vergelijken met bijv. een Woodiwiss, maar ik vond het geen mis boek. Sommige hoofdstukken zijn wel nogal langdradig beschreven, met alle kleine details erop en eraan....
Maar het heeft wel net zoals de andere HR's een happy end, dat is toch al iets hé!!

Happygirl d.d. 09-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ster van de Zee van Pamela Jekel heb ik al zeker 15 jaar in de kast staan. Het is inderdaad iets anders dan de gebruikelijke historische romans. Het is meer een geromantiseerd verhaal over een persoon (Anne Bonney) die echt heeft bestaan. Vond hem wel goed, maar dat kan komen omdat ik wat heb met piraten en schepen enz.

Astra d.d. 15-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling