ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 07:53




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De wilde bruid
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 23:27 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Tja, wat moet ik zeggen. Een bedwelmende reis naar fantasialand waar helaas ook de retourticket voor klaar lag op pagina 333. Ik ga snel naar het reisbureau om te boeken voor de tripjes Alex en Quill. Voor de liefhebbers van verhalen met tweelingen een MUST HAVE! Eindeloos, sprakeloos, weergaloos, grandioos ……. GOED.

Mijn cijfer: 9,5

Priscilla d.d. 27-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Na de lovende commentaren moest ik hem wel lezen......... daar heb ik dan vandaag ook de hele dag over gedaan, schandalig de hele dag alleen maar lezen.
Het was een mooi boek, heel mooi zelfs met heel wat ontroerende momenten. Geweldige personages (die je dan gelukkig ook al een beetje kent uit De geur van de nacht) en een verhaal waarbij er ook nog ruimte is voor interessante zijsporen (haar ouders, haar ex-verloofde).
Hij is wild aantrekkelijk en zij intelligent. Nou ja, wat betreft haar studies dan........... algemene, sociale intelligentie is dan weer wat anders.......................... soms wordt ik die eeuwige misverstanden een beetje beu. Vertel elkaar nou eens gewoon de waarheid!
Maar ja, als ze dat dan uiteindelijk doen geeft dat je wel een warm and fuzzy feeling inside. Een grote portie drama en geluk in een mooi verhaal (tearjerker).
Ik vroeg me nog wel af of ze het schilderij nou van Charlotte cadeau had gekregen...

Mijn cijfer: 8,5

Sandra d.d. 02-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

De boeken van Eloisa James vind ik echt super. Helaas heb ik ze niet helemaal in de goede volgorde gelezen, waardoor ik dingen pas achteraf snapte. Maar het blijven echt fantastische boeken. De wilde bruid is mijn favoriet. Geweldig hoe Patrick en Sophie elkaar steeds verkeerd begrijpen, maar aan het eind komt alles dan toch nog goed. Dat vind ik het mooiste--> een happy end.

Mijn cijfer: Ik ben het helemaal eens met die 8,5!

Anna d.d. 18-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------

WOOOOOOOOOOOuw!!!!
Ik heb gewoon echt lopen janken bij dit boek. Wat is Eloise toch een geweldige schrijfster.

Mijn cijfer: Nou voor mij dus een vette 10!!

Isabella d.d. 22-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek had al heel wat meer pit! En leuk is ook dat je de twee personages al wat kent. Sophie is namelijk Charlottes beste vriendin en Patrick is de broer van Alex. Bovendien maakten ze reeds kennis met elkaar in deel 1.
Sophie is écht een wílde bruid, en dat bedoel ik nu met pít! Patrick doet bovendien lekker gek als verliefde man.
De tragedie van hun kindje heeft me echt tot tranen geraakt! Zooooo zielig...en práchtig geschreven!

Mijn cijfer: 8,5

Frenia d.d. 24-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Erg leuk om een boek te lezen waarvan je nog niet wist dat het deel uitmaakt van een serie. Ik vond het wederom een goed boek!!
Sophie is duidelijk een vrouw die de dingen op háár manier doet en Patrick is gewoon een schatje.
Het is een leuk verteld verhaal, waarin toch wel heftige dingen gebeuren. Niet heel veel spanning en intriges, maar soms mis je dat niet eens.
Wel veel liefde, heel belangrijk natuurlijk!!!!!

Mijn cijfer: 8

Realynn d.d. 11-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Heel erg leuk boek. Ik heb de serie gelukkig op volgorde kunnen lezen, moest wel even wachten tot ik ze allemaal van de bieb in huis had, maar het was het wachten wel waard.
De hele serie gezamelijk krijgt van mij een 9.

Anne-Marie d.d. 11-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boek! Sophie is echt een pittige tante en Patrick is een schatje. Het verhaal verveelde geen moment. Ik was zo blij toen ze eindelijk hun problemen opgelost hadden! Een echte aanrader!

Mijn cijfer: 8,5

Jilly d.d. 30-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Goed boek, goede verhaallijn, ontroerend, was wel wat voorspelbaar, maar dat mocht de pret niet drukken.
Dit keer waren de misverstanden niet irritant!.

Cijfer: 8,5

Sonja d.d. 04-04-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling