ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Zeer aangenaam boekje. Heel erg hilarisch, maar ook verdrietig. Toch heb ik vaak gelachen en echt genoten. Ik heb totaal geen problemen met de hoofdrolspelers. Het verhaal is goed bedacht!


Humor: Geweldig
Erotiek: Zeer goed
Slot: Zeer aangenaam
Cijfer: 7,5

Chickening 29-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een erg leuk verhaal: typisch Victoria Alexander. Veel humor, hilarische momenten, maar toch een mooi, romantisch verhaal.
Dit is het tweede deel van een serie van vier. Het eerste deel was A little bit wicked, uitgegeven als CL 693 Een ongewone affaire.

Ine d.d. 29-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een geweldig boek! Ik heb echt zitten schaterlachen!

Hilarisch, geweldige dialogen, goede spanning en erotiek, heerlijke bijfiguren. Felicity is intelligent, ad rem en weet hem elke keer te verbazen. Nigel is knap, eervol en absoluut allergisch voor het huwelijk.

Beoordeling: 10/10

Saskia d.d. 19-12-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk, zalig, geweldig verhaal! Ik heb het in een ruk uitgelezen.

Felicity, zo vast besloten om te trouwen en Nigel, zo zeker van zichzelf dat vooral niet te doen.
Een humorvol boekje, goede erotiek en een geweldige plot.
Zijn tweelig zus Madeline speeld ook een inbrengende rol in het verhaal.

Beoordeling: 10

Nicole d.d. 29-12-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek echt geweldig! Grappig ontroerend.

Mijn beoordeling: een 9

Denise d.d. 26-11-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1854. Lady Felicity Melville wenst dat ze zal trouwen met een avontuurlijk man. Net op dat moment kan rokkenjager Nigel Cavendish ter nauwer nood ontsnappen aan een jaloerse echtgenoot en belandt hij in de tuin bij Felicity.
In dit boek gaat het vooral om het lot en het toeval, dat een handje geholpen wordt door Felicity en Madeline, haar toekomstige schoonzus. Felicity is recht voor z'n raap en is zeer zeker van zichzelf. Nigel wil absoluut niet trouwen. Ook na het huwelijk is hij zeer hardnekkig in het ontlopen van zijn huwelijk. De dialogen tussen beiden zijn om van te snoepen, pittig en met wat humor.

Cijfer: 9

Martine d.d. 12-08-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling