ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:44




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 663 - Het trouwspel
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 09:55 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Victoria Alexander heeft een flink aantal Regency-romans geschreven over de Effingtonfamilie. De delen die tot nu toe als CL waren verschenen waren, vooral de nieuwere delen. Met deze CL is eindelijk het eerste deel vertaald.

Pandora Effington gaat een weddenschap aan met Maximillian Wells. Voor haar is de ideale echtgenoot een held en hij wil bewijzen dat hij aan haar eisen voldoet. Ze draagt hem op de twaalf werken van de held Hercules uit te voeren. Met de nodige creativiteit lukt hem dat natuurlijk.

De romanpersonages van Victoria Alexander zijn zelden saai, ook in dit verhaal niet.
Ik heb het met veel plezier gelezen: leuke personages, ook de bijrollen; erotiek wat weinig (ze doen 'het' één keer), veel humor, vooral het eind is nogal hilarisch.

Mijn beoordeling: 8

Ine d.d. 31 januari 2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een heel leuk boekje. Vooral door die opdrachten die hij moest vervullen, zoals het temmen van wilde merries. Dit vond ik wel heel goed gevonden.

Dit boekje vind ik een aanrader.

Cijfer: 8

Chantal d.d. 8 februari 2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem in het Engels gelezen en vond het een erg leuk verhaal.

Soomi d.d. 8 februari 2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het verhaal eindelijk uit en ook mijn beoordeling was goed. Eigenlijk ben ik wel blij dat ik even tussendoor een ander boek heb gelezen. Toch is het voor de rest een heel goed boek en vond het hilarisch om te lezen.

Mijn cijfer: 8

Chickening d.d. 19 maart 2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De meeste boekjes van Victoria Alexander zijn leuk om te lezen.
Natuurlijk de een wat beter dan de ander, maar over het algemeen van vrij hoog niveau.
Ik heb dit boekje ook gelezen en vond het ook een grappig verhaal. Al duurde het gedans om elkaar heen mij op een gegeven moment te lang.

Ik geef dit boekje een 7,5.

Maaike d.d. 19 maart 2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pandora is al bezig aan haar zevende seizoen. Vele mannen heeft ze al afgewezen, maar ze wil alleen trouwen uit liefde. Ze heeft het gelukkige huwelijk van haar ouders als voorbeeld.
Op het moment dat ze echter Max Wells, de graaf van Trent, tegenkomt weet ze eigenlijk niet goed hoe dat nou aanvoelt, liefde.
Hun relatie begint met een weddenschap, maar gaandeweg worden de gevoelens voor elkaar dieper. Is het echte liefde en daarmee een huwelijk waard?

Ik vond het een erg leuk boek, leuke dialogen, veel humor, veel bijfiguren die in het complot zitten om Max de weddenschap te helpen winnen. Panodra is een echte koppige Effingtondame en Max is een echte stoere gentleman. Het vervullen van de twaalf opdrachten waren soms hilarisch. Op het einde vond ik het echter een beetje ‘om elkaar heen gedraai’ worden.

Beoordeling: cijfer 8.

Saskia d.d. 4 augustus 2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling