ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 09:52 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is een heerlijk ongecompliceerd verhaal. Ook heel erg grappig.
De held Jonathon is een heel apart soort held. Ongecompliceerd, geen naar verleden enzo, vrolijk, beleefd, positief. Doet me een beetje denken aan de held van Lindsey's In Vuur en Vlam, Jeremy. Fiona is heel direct, zelfbewust, eerlijk en heeft erg veel humor.
Fiona moet trouwen om haar erfenis te krijgen en kiest Jonathon uit. Ze vraagt hem ten huwelijk, hij denkend dat het een grap is zegt ja. Wanneer hij erachter komt dat het geen grap is, probeert hij er onder uit te komen door haar te helpen zelf een fortuin op te bouwen, zodat ze zelfstandig kan zijn. Tot hij erachter komt, dat hij van haar houdt...
Het verhaal is heel vrolijk en zwierig. Veel pittige dialalogen, snel en gevat. De karakters worden goed beschreven en de spanningsopbouw is sterk, hoewel met erg veel humor. Leuke bijpersonen, de vrienden van Jonathon zijn stuk voor stuk ook super leuk en ik verwacht daar dus wel vervolgdelen over. Geen moeilijk gedoe in dit verhaal, geen vijanden, geen onoverkomelijke problemen. Het is een echt pretverhaal.
Tot nu toe vond ik dit het ontspannendste boekje deze maand. Het verhaal leest vlot weg en laat je achter met een blijgevoel.

Mijn cijfer: 8+

Maaike d.d. 14-03-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een beetje spannend verhaal is toch ook wel leuk. Bovendien vond ik dat ze elkaar nogal lang aan het lijntje hielden.

Ienepien d.d. 18-03-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Over het algemeen ben ik een groot fan van de boeken van Victoria Alexander, maar dit boekje was haar amper waardig. Het is wel een aardig verhaal, daar niet van, maar van VA verwacht je gewoon een knetterende romance en niet zo'n gezapig verhaal waar de held de titelheld amper eer aandoet. Leuke momenten en een rustig kabbelend verhaal, meer kan ik er niet van maken.

Mijn oordeel: aardig

Petra d.d. 20-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verhaal over Jonathon Effington (broer van Elizabeth in CL 582) en Fiona Fairchild.
Een erg leuk en humoristisch boek. Fiona moet trouwen om haar erfenis veilig te stellen. Ze vindt Jonathon een ideale kandidaat en doet hem een aanzoek. Omdat hij denkt dat het een grap is van zijn vrienden zegt hij ja. Als hij erachter komt dat Fiona serieus is, verbreekt hij zijn belofte, maar belooft wel om Fiona te helpen met haar probleem. Fiona is erg doortastend en brengt Jonathon vaak in verwarring door haar impertinente voorstellen. Jammer dat ze op het einde van het boek erg rechtlijnig is als hij een fout maakt. Maar eind goed al goed!

Saskia d.d. 15-06-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling