ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 23:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 20:30 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Victoria Alexander gaat wat mij betreft een beetje achteruit. Het is best een leuk verhaal, maar de uitwerking op mij mist nog wel wat.
Harrison is overigens echt een schatje, stijf en arrogant, maar later ook heel warrig. Julia maakt wat minder indruk.
Het gezeur om de memoires kwam me op het allerlaatst toch echt de keel uit, vooral alle onduidelijkheden en die dan weer verkeerd werden uitgelegd. Dat had wel iets korter gemogen.
De bijrollen van Veronica (schoonzus van Harrison, vriendin van Julia) en van de overleden grootmoeder Hermione waren leuk.
Pluspunt voor de scène die de ochtend nadat de erotiek kwam, heb ik wel om moeten lachen.

Ik hoop dat Alexander binnenkort weer met een fantastisch boek komt qua niveau van Het Trouwspel.

Cijfer: 7,3

Alicia d.d. 11-04-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1885. Omdat ze in financiële problemen zit, wil weduwe Julia de memoires van haar overgrootmoeder uitgeven. Graaf Harrison van Mountdale wil dat verhinderen, zijn grootvader wordt er immers in genoemd en hij is bang voor een schandaal.
Het is een wat overdreven en vergezocht verhaal. De geest van overgrootmoeder Hermione dartelt te pas en te onpas rond in het verhaal. Heel dat geestengedoe viel me wat tegen. Julia en Harrison’s relatie is kalm, rustig en zonder spetters. De nadruk ligt op de vriendschap. Te weinig erotiek.

Cijfer: 6

Martine d.d. 06-03-2014

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling