ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 09:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Verhaal over Cassie van Dorn die spioneert voor `t zuiden en kapitein Jared Montgomery, de beruchte gemaskerde bandiet, in dienst van president Lincoln. Ze stelen over en weer geheimen van elkaar en vallen als een blok voor elkaar. Ondanks alle verschillen en problemen blijven ze naar elkaar toetrekken. De bijfiguren zijn leuk met een onverwachte wending over de tante van Cassie. Genoeg spanning en erotiek en leuke dialogen.

Mijn cijfer: 8,5

Saskia d.d. 10-05-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Cassie en de beruchte gemaskerde bandiet hadden allebei een doel: oorlog beëindigen.

Het verhaal is van de eerste pagina tot de laatste pagina spannend en prachtig.

Het cijfer: 9+

Giraf d.d. 14-06-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, dat vond ik ook, alhoewel ik de verhalen die zich in oorlogssituaties afspelen gewoonlijk minder goed vind.
Mijn cijfer was een 8

Martine d.d. 23-06-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wederom een goed boekje dat zich ook afspeelt ten tijde van de Amerikaanse Burgeroorlog. Trevor (CL 41) komt er zelfs nog even in voor.
Cassie en Jared hebben een zelfde doel voor ogen. Het stoppen van de oorlog. Beide werken ze voor de andere kant. Jared is een kapitein in dienst van president Lincoln en Cassie spioneert voor het zuiden.
Cassie moet documenten stelen wat ze ook doet, maar Jared steelt ze weer terug. Op haar beurt steelt Cassie ze weer van Jared. Ze komen elkaar vaak tegen en vallen als een blok voor elkaar, maar buitenstaanders weten twijfel in hun harten te brengen.
De bijfiguren zijn leuk met nog een onverwachte wending waardoor alles duidelijk wordt. Het is een spannend boek van het begin tot het einde.

Mascha d.d. 10-07-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling